Брендбук | Carpat Coffee
Маніфест
Протягом останніх років ми спостерігаємо тенденцію збільшення ростерій на ринку кави України. Але чомусь переважна більшість залишаються “закритими” для своїх партнерів. Навіть у еру максимальної клієнтоорієнтованості, бізнес відносини залишаються на рівні “виробник - клієнт”.
Забезпечити кожному закладу HoReCa рівень турботи та стабільності продукту, який дозволить будувати прибутковий кавовий бізнес, відчуваючи впевненість, надійність та спокій.

Турботою ми підтримуємо перш за все якісний стабільний продукт. Допомагаємо у вирішенні будь яких питань, які стосуються вашого бізнесу. Оперативно реагуємо на всі ваші запити.
Також маємо секретну “складову”, якої немає у інших. Тсссс, лиш нікому. Це наш Мольфар.

Формула нашого успіху:
Відкритість бізнесу + щирий персонал = турбота про вас

Саме ці складові дозволяють вам сконцентруватись на розвитку свого бізнесу. А не витрачати свій дорогоцінний час на вирішення дрібних проблем з постачальниками.
Цінності
- Запит партнера є найвищим пріоритетом. В першу чергу закриваємо потребу клієнта.

- Дотримуємось затверджених правил комунікації для підтримання швидкості реакції на запити.

- Винахідливість. Якщо здоровий глузд і відчуття підказують, що прийняте рішення буде кращим, аніж те, що прописане в процесах, краще керуватись логікою.
Основою нашого бізнесу, який дозволяє давати вам турботу та коплексність є цінності компанії. Саме ними керується кожен наш працівник у своїй роботі, спілкуванні з вами та колегами. Цінностей у нас чимало) Але одна із засадничих - клієнтоцентричність у всьому.

Цінності, з якими ми завжди звіряємось:
1. Улюблений смак. Знову і знову.
- Стабільність - найвища цінність. Фанатично відносимось до контролю якості. Кожна допущена до продажу партія кави на 100% відповідає затвердженому еталону.

- Скільки б ми не вчились, ми знаємо продукт на 90%. Вчимось далі не зупиняючись.

- Наша основна відповідальність - це забезпечити відправку продукту затвердженої якості, вчасно.
2. Турбота. Сервісне лідерство.
- Ми будуємо не просто партнерські зв’язки, ми будуємо тісні особисті відносини.

- Досягаємо WOW ефекту в сервісі через увагу до дрібниць, це важливий прояв нашої турботи за партнером.

- Комфорт - ключове відчуття, якого прагнемо досягти своїм обслуговуванням.

- Ми пропонуємо дієві рішення. Ефективність важливіше розмов.
3. Дивуємо оперативністю.
4. Будуємо міцні зв’язки. Відкритість та довіра.
- Ми віримо що відкритість, особливо у знаннях, здатна змінити світ на краще. Віддаючи, ти отримуєш завжди більше. Нам подобається ділитись.

- Ми не боїмось критики викликаної надлишковою відкритістю. Критика здатна зробити нас кращими.

- Ми не боїмось довіряти. Ми рахуємо, що здатність довіряти є ознакою впевненості в собі, в своїй чесності, своєму позиціонуванні, продуктах та послугах. Спокійно довіряти може той, хто є чесним та відкритим з самим собою та оточуючими.

- Ми граємо в довгу. Це можливо тільки при довірі з клієнтами, довірі в команді, довірі в партнерстві.